"Nytt" skåp



Dehär skåpet som ni nu får en sneak peek på köpte jag och M för några veckor sedan & jag ääälskar de !!!!
Det kanske inte ser mkt ut för världen men vänta bara,
det ska fixas iordning och sen ska de få flytta in i vårat sovrum där sängkläder & kuddar ska förvaras,
tror att de kommer bli tippelitoppen :D

Jag ringde på en annons som en kille hade lagt ut men lite möbler
& kom till en STOOOOR lada proppfull med ALLT möjligt.
Det var en gård som hade gått i generationer och alla hade sparat sina grejer där
men nu vela killen som hade gården rensa ur, han hade tjänat ihop 12 000 på en vecka
& man kunde då inte ana att det funnits mer grejer där än det redan fanns :P
Jag skulle kunnat köpt fleera skåp & småkraffs men de fick bli dehär, en tvättbräda och ett hyllplan
& de fick vi ge 700 kr för om jag inte minns fel :)


För övrigt är jag inne i en såndär "dampperiod" nu när jag känner att det MÅSTE hända något här hemma
så nu jävlar i mig ska jag tjata lite på Marcus, kan inte själv juu :P
Tvättstugan, trappan & golvläggning + sätta upp en vägg & gör iordning W´s lekrum
är högst upp på Att göra listan, så det finns att göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0