Ensam kväller




Efter Williams sovning gjorde vi oss iordning och åkte för att lämna Marcus i Storvik
då han skulle öla och lägga golv med grabbarna.
Efter de åkte jag och William till faster Bella för att hälsa på,
kusin Josse var även där och pappa kom förbi en sväng
:)
Plötsligt blev klockan halv sex, då blev det bråttom hem för att hinna laga mat innan W´s kvällsrutiner.
Tacos stod på matsedeln, vi stannade till på Ica för att handla de som jag visste fattades
& gasade sen hem för att skynda med maten.
MEN, karlar i ett nötskal! - Marcus hade gjort slut på tacokryddan
upptäckte jag när jag slängt in köttfärsen i micron . .
jag morrade många morrar för mig själv medans jag rev i frysen efter något annat jag kunde laga till oss,
som gick Snabbt !
Fick bli hamburgare med tacochips på sidan om :P haha.
Vi hade väl ätit klart runt kvart i sju & då blev det tandborstning, pyjamas & bolliboo.

Under bollibootittadet kom Marcus hem, han hade bestämt att han skulle cykla hem till en kompis
och fortsätta ölandet där.
Det tyckte jag var en bra idé då dom inte träffas speciellt ofta nu för tiden
men precis när han ska kliva utanför dörren & ungefär precis när jag ska lägga W (redan då senare än vanligt)
så börjar det regna.
Marcus blinkar lite fint åt mig och jag går med på att skjutsa han och Danne till Alcen.
Vi hämtar upp Danne, jag släpper av dom, åker hem, parkerar på uppfarten, stänger av bilen,
ska ta nyckeln . . . som inte finns !!!!!!!!???
Då har karljäkeln tagit med sig nyckeln . . . . .
Nu är jag ett åskmoln !!
:P
Flyger in i bilen, gasar i 190 tillbaaaka till Alcen, sliter åt mig nyckeln och gaasar hem igen.
W somnade väl ca 2 min efter att jag lagt honom :P &
 nu sitter jag här, i min ensamhet med ett glas vin . . . åskmolnet är borta :P haha.

Tycker förövrigt att alla verkar ska ut ikväll, utom jag, grymt sugen är jag ju också, dansa lite !!
Meeeen de är smällar man får ta, blir ju fler gånger :P 


Kommentarer
Postat av: Coquina

GRATTIS Sofie, du är vinnaren i min tävling i samarbete med Smultronbyn Träleksaker =) Vänligen maila mig din hemadress så skickar vi vinsten till dig!

Hälsningar Camilla på Coquina

2011-05-15 @ 13:02:24
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Snyggaste morsan och coolaste William! Älskar din blogg, följer den slaviskt:)



Cess

2011-05-16 @ 13:27:27
URL: http://genomceciliasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0