Väldigt sällsynt

Goodmorgon !! :)

Här sitter jag, heelt ensam, har precis plockat fram frukosten
och väntar på att äggen och kaffet ska bli klart innan jag går och väcker W !!!
Jag kan räkna dom gånger som jag gått upp före W på en hand så nu njuter jag en smula :P


Happ, idag börjar jag jobba 11.oo & jobbar till sist, när nu de blir, de vet man aldrig.
Senast 19.oo brukar de bli iaf :)
Träning med jobbet idag också, första träningspasset på 3 veckor :P
Kommer nog ha lite träningsvärk imon :P

Jaa, har inget att komma med riktigt känner jag :P
William fyller år på lördag, prinsen blir hela 2 år, jösses !!
Så då blir de kalas & igår började jag mitt bakande :P
Jag provade på två, för mig nya grejer: Vaniljbullar (med vaniljkräm) & "godisgrottor".
Godisgrottorna trodde jag blev heeelt misslyckade först för chokladen i mitten vägrade smälta ??!
Men Marcus & Jocke gav den väl godkänt endå :P
Vaniljbullarna vet jag inte hur dom smakar, dom såg goda ut Men dom blev bjässestora :P haha.
Visste lixom inte hur stora man skulle göra & hur stora dom skulle bli,
men äh, folk får väl dela då :P


Nääe, nu lär jag väcka W, dehär är ju inte klokt, kan de inte vara såhär jämt ?! :P

William & Alicia i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

längesen nu snoppfia

2011-05-25 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0