Livstecken



Gokväll ! :)

Här är jag & jag lever i allra högsta grad ;P

Har haft en liten "bloggsvacka" som ni märkt.
Inte bara när de gäller att blogga utan bloggar i huvudtaget.
Jag Älskar bloggar, finns det något mer inspirerande ?
MEN ibland blir det bara för mycket, jag skapar så mycket begär, jag vill bara Ha och Ha,
jag stör & irriterar mig, jag vill göra om, vill se annorlunda ut, jag avundas osv.
Vilket gör att jag blir "deprimerad" & det blir ett otroligt stressmoment
för att jag vill så mycket att jag tillslut inte vet vad jag vill lr vart jag ska börja
 istället för att öppna ögonen och se hur mycket jag faktiskt Har & inte bara se det som jag Inte har.

Sen är jag sån som egentligen inte vill nöja mig, jag vill förändra,
jag älskar att bli inspirerad & få idéer, fixa & trixa
vad gällande både kläder & inredning men ibland blir det bara föör mycket
 & då lär jag ta en paus och lugna ner nerverna lite :P haha

Jösses, är det bara jag som är såhär kokobello ? :P haha.


Jaaahaaa, inte har de hänt nå speciellt sen sist vad jag kan komma på heller,
förutom:

* Frida & jag åkte till stockholm för att se Rihanna som blev INSTÄLLT, så jäävulsk tråkigt !! :(
Istället drog vi tillbaka till hotellet och drack alldeless för mycket vin (läs Jag drack för mkt vin)
för att sedan dra vidare till Collage där vi slog klackarna i taket, aalldelss för mycket tydligen
då mina fötter vid o2.oo höll på att gåå aaaaaav.
Så min lillasyster fick snällt följa med "hemåt" 
& fick även stå ut med en bångstyrig Sofie innan vi tillslut var tillbaka på hotellet ! :P
Behöver jag säga att hotellfrukosten inte var så lockande dagen efter ?
Nä fy bubblan, storstäder gör mig nervös & då ska man inte ha vindunk nära till hands,
de har jag då lärt mig
:P haha.

* Vi har köpt ny bil, fy bubblan så skönt !!

* William har lärt sig att kissa i kastrull :P hahahaha.



Nu ska jag gå ut med pälsbollen,
får se om jag kanske slänger upp ett gäng bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Hejsan!



För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos mig där man hade chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik. Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen:



http://uj76.blogspot.com/2011/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html



Lycka till :)

2011-11-15 @ 22:03:33
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: L-G

Din absolut bästa bild så långt Sofie, jättefint kul !

2011-11-15 @ 22:36:55
URL: http://www.taiganatura.com
Postat av: alin

bor du i hus? kan du inte lägga ut lite bilder hur de ser ut hemma hos dig ?=)

2011-11-16 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0