Härliga Lördag


(Gammal bild :)


Gooo´förmiddag ! :)

Igår jobbade jag långpanna, 15,5 timme blev de, fy bubblan !!
De är iiiiinte ofta det blir att vi får jobba långpanna
och ännu mer sällan som vi får jobba helg eller fredagkväll
så jag ska inte klaga men jag var bra trött när jag kom hem oo.3o igår natt :P

Imorse tyckte W att det var morgon före halv sex, märkte vi när vi skulle slå på bolliboo
och det inte hade börjat ännu :P
Tack och lov gick han på vårat " de är fortfarande natt, du måste sova lite till"
och så sov han i någon timme till och sen låg vi och drog oss till o9.oo innan vi hasade oss upp för frukost :)


Nu har jag surplat klart på kaffet & W har plaskat klart i badet
nu ska vi åka till pappas nya lägenhet och hjälpa han packa upp & snygga till
då han numer än sandvikenbo, igen :)


Hoppas att ni har en härlig lördag i det ovintriga men sköna vädret :D


Kommentarer
Postat av: resume services

This dishes look very tasty. I want try eat this cake.

2011-11-28 @ 12:59:49
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0