Svar på kommentar

Postat av:
Hej!
Tycker din blogg är grym.
Har en fråga nu om smiket på e.l.f? har du testat det förut? tänkte om det är bra grejer
fast det är så billigt? har tänkte och beställa själv!!
2011-11-24 @ 21:00:13


Svar:
Hejhej :)
Tack så mkt, kul att du tycker de ! :)
Ja jag har beställt därifrån 2 ggr.
Jag listar & berättar vad jag tyckte om några utav grejerna här nedanför vettja :)

False Lashes - Fransarna i sig är helt ok men limmet är kasst !
Dom jag har fått har varit torkade så att dom har inte ens gått att använda,
förpackningen har varit stenhård :P 
så jag rekommenderar dom Men, köp ett annat franslimm :)
Waterproof Eyeliner Pen - Sådär, tyckte att den tog slut såfort och det blev lite tjockare linje
vilket jag inte vill ha.
Plumping Lip Glaze - Säkert helt OK, liite stickig som folk säger att plumping läppglans är
men jag är ingen läppglanstjej så jag kan inte svara helt på om det är bra eller dåligt ! :)
Clarifying Pressed Powder - Riktigt bra tycker jag faktiskt.
Kanske inte fullt så hållbart som jag hade önskat men Helt Ok !
(förpackningen är ganska liten också så den tog slut fort)
All Over Cover Stick - Kanonbra ! Täcker bra och håller bra !
Eye Liner - Helt Ok, inte använt den så mkt men jag tycker att den verkar helt Ok :)
Lipstick (Natural Nymph) - Kanon bra! För mig som gillar "puderläppar" är denna färg super !
Mineral Concealer - Jag har inte testat någon annan mineral concealer så jag har inget att jämföra med
men jag använder denna dagligen och jag gillar den riktigt mycket.
Mineral Foundation - Inte fuullt täckande men helt ok, använder även denna ofta, nästan varje dag.
Eyebrow Kit - Kanon ! Jag tycker att det ser mycket mer naturligt ut
när man använder denna med den lilla "borsten" som man får till än om man använder en penna. 

Du kanske tycker heelt annorlunda än vad jag gör, såklart :)
Men nu vet du iaf vad Jag tyckte ;)
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång leverans tid är det på det och kommer varorna dit man bor?

2011-11-27 @ 10:32:14
Postat av: write my essay

It's very good that you answer on all questions of your readers. They will be happy to rad the answers.

2011-11-28 @ 12:58:23
URL: http://essaywritingservices.org/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0