Svar på kommentarer

Postat av: stina
skönt du är tillbaka :)
jag halkade in på den här bloggen för ett tag sen och tycker den är väldigt mysig :)
vart kommer de fina ljusstakarna från?
2011-11-17 @ 10:49:40 

Svar: Va kul att du tycker de :) Känner dock inte att blogglusten finns där till 100 % än,
men den kommer väl :P hehe.
Dom kommer från Owe Jansson (owes.se).
Så bor du i närheten - Åk och köp dom, jag älskar dom ;)

Postat av: sarah
Skriver detta med vetskapen om att jag kommer låta som ett freak. Men du är så himla vacker.
Finns inget att anmärka på dig! toppenblogg har du också!
2011-11-02 @ 14:49:51
 
Svar: Allltså, jösses, hur svarar man på en sånhär kommentar ?
Tack underbara du ! Jag fick ett megaleende när jag läste din kommentar i bussen påväg till stockholm :)
Du ska bara veta hur mycket det väärmer !!
MEN det finns maaassvis att anmärka på mig, skulle kunna fylla ett A4 med anmärkningar
med allt från topp till tå :P
Nått som tex inte syns på kort är min hållning, som jag inte har någon, ser ut som Agda 90 ungefär,
med huvudet 30 cm framför axlarna :P haha, inte snyggt :P
Nått som inte heller syns på kort, lr som jag aldrig lägger upp är mitt ansikte i profil, aavskyr min profil !!
Okej, jag slutar där så jag slipper förpesta er med mina fel & brister, otroligt deprimerande :P haha.
Men tack igen snälla du för dina fina ord !!! ;)

Postat av: alin
bor du i hus? kan du inte lägga ut lite bilder hur de ser ut hemma hos dig ?=)
2011-11-16 @ 14:02:08 

Svar: Ja vi bor i hus :) Du kan kolla i kategorierna, där finns massvis med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0