Avsluta det man påbörjat - Desperate Housewives online



Häromdagen började jag med dehär linnet
och ungefär i samma sekund försvann min energi helt och den har iinte kommit tillbaka
så nu ligger det i något hörn och kommer förmodligen aldrig bli färdigt (som mkt annat jag påbörjar) ! :P
Gud vad jag hatar såna perioder, jag viiiill ha inspiration och jag viiill ha energi, helst hela tiden
men den försvinner lixom lite sådär titt som tätt jävulskt nog :P

Jahapp !
Idag hade vi en luuugn dag på jobbet, riktigt skönt var de då vi haft väldigt mkt i två veckor nu !
Så jag hann baka, 4 st banan/chokladkakor a´la Sofie ;)
Vi brukar baka när vi har tid & när vi inte hinner beställer vi från ett konditori :)
Jag tänkte bjuda med mig utav de receptet
och även bjuda med mig utav en chokladkaka med fudgetopping
som jag gjorde för ett tag sen
då jag blandade ihop två olika recept, mmmmmh, men de gör jag . . imon kanske ;P

Innan jag slutade jobba kom M & lämnade av W sen åkte han för att lämna in våran bil, för skrotning !
Så nu är vi heelt utan bil, känns ruggigt surt :(
Har hunnit tänkt : men vi kanske skulle kunna åka till . . . nä, vi har ingen bil.
Jaa, men jag skulle behöva åka och  . . . nää. just já, vi har ingen biil !!
ooh, creme frasichen är slut, jag åker en snabbis till . . . nääääää, vi har ingen biiiiiiil ...
Och då har det gått en halv dag bara !! :P
Jag ber till guuuud att M hittar & bestämmer sig för en bil snabbt,
har nämligen lagt över de helt och hållet på honom !!

Nu ska jag börja kolla på mitt aaaabsoluta favoritserie
& den enda förutom Idol som jag följer - Desperate Housewives !!
Kolla på alla säsonger HÄR ;)


Nattinatti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0