Chokladpudding



Igår gjorde jag för första gången iordning chokladpudding (såntdär pulver som man blandar med mjölk).
Mamma brukade göra de när vi var små men de har inte blivit av att jag gjort de,
varför vet jag iinte för de var ju toooookgott !!! :D
Kommer definitivt göra de fler gånger ;P


Jaaahapp idag jobbade jag o7.oo-16.oo. Var dock toklugnt på jobbet så jag gick lite tidigare.
Jag åkte in till Valbo i väntan på att få komma och göra mina naglar hos duktiga Sara :)
& när naglarna var klara så åkte jag till gävle för att kvällsfika med Emma.
Hon hade köpt en present till mig också, sådär helt utan anledning, "bara för att du är du" sa hon !!
Jag blev helt paff och jätteglad, vad mkt "lite" kan göra ! Tack så mkt min fina vän !! :D

Vi satt och fikade & pratade oavbrutet i någon tmme sådär innan vi helt enklet var "tvugna" att sluta :P


För övrigt så blir vi nog tvugna att skrota våran bil också !!
De känns ju lite sådär med tanke på att de vi förmodligen kommer få ut för den inte inte ens kommer täcka lånet
+ handpenning på en "ny" bil, va nu de blir för bil och när vi nu kommer kunna köpa den !?
Hmm, Jaja, va gör de om 100 år :P
De är väl egentligen världsliga saker
med tanke på att det faktiskt Kunde gått riktigt illa med mamma och & Micke !!

På några sekunder kan någon man älskar till döds vara borta, tänk på de, de är lätt att glömma ibland !


Kommentarer
Postat av: sara

har du öxå de där glasen, jättefina är de! mina har legat i kartong sen i maj då jag fyllde men ska packas upp i huset så snart så :) kanske man ska prova chokladpudding då, jag vet inte om jag gillar de, tror inte jag gjorde de förut iaf :P hih

2011-10-04 @ 07:41:42
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0