Ensam morgon - Stativ




Godmorgon/god förmiddag ! ;)

Idag vaknade jag upp o9.4o i ett helt tyst hus, förutom G som stod åh skällde ut dörren :P
Mamma och Micke har nämligen W, dom frågade i veckan om dom fick låna han fredag-lördag
så efter jobbet igår åkte jag och hämtade W på dagis och sen åkte till mamma med honom.
Jag var med dom till 17.oo tiden, sen åkte jag och handlade lite mat till kvällen.
Jag och M hade pratat om bio men vi orkade inte :P
jag lagade tvårätters istället, skagentoast & "min" kycklingrätt med kryddor och örtgård
som vi både älskar ;)
Vi tog ett glas vin, kollade på idol och somnade tidigt ;P
Idag jobbar M 12-timmars så jag är somsagt helt solo härhemma!
Jag ska snart göra mig iordning och ta en repa på stan innan jag hämtar W,
vi ska till hofors för att hälsa på Erica & Nelly :)

Igår på jobbet låg det ett stativ i ett rum med en lapp där det stod att det skulle slängas.
De enda som är fel på de är att ett "spänne" har spruckit men de går att använda de utav problem!
Så det tog jag & jag blev såååå glad då jag tänkt köpa ett stativ läänge nu,
man kan ju ha helt andra inställningar på kameran som handen är för skakig för, iaf min
& korten blir skarpare, om man lyckas knäppa nått bra kort dvs :P


Kommentarer
Postat av: Lilli

sån tur vill jag också ha....

2011-10-22 @ 12:56:37
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0