Ersättning på bilen

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, idag fick vi papper om vad vi kommer få för bilen
och det var mkt mer än vad jag hade vågat hoppats på,
de kommer täcka lånet + ett bra handpenning på en ny bil !! Viiiiilken lättnad.
Tänk att iibland kan man banne mig få ha lite tur i oturen, de är sällsynt men jävligt skönt när de väl händer ;P

Förresten så trivs vi med mamma och mickes bil, dom får nog inte tillbaka den ;P haha.


Jahaaa, annars !?
I helgen åker jag iväg på personalresa fredag-söndag,
vi vet inte vart vi ska men vi tror att det blir tällberg :)
Jag är inne i en "vill baara vara hemma och dona" period så jag känner inte alls för att åka iväg
men de blir säkert roligt, de brukar de bli :)



Här kommer två bilder på världens bästa lekpappa/morfar, W, Alicia & G
som absolut inte har med något ovan att göra men tycker bara att bilderna är härliga ;)



Nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig, i tid !!
Hoppas att jag kan somna bara :P

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0