I ♥ Second Hand




Jag gillar second hand mer och mer, snacka om mycket för pengarna ;P
Igår köpte jag dessa linnen & koftan för sammanlagt 100 kr !!!
Förut gillade jag inte så mkt att köpa kläder på second hand utav någon anledning
men nu är det heelt tvärt om, kan gå och strosa i evigheter ;P haha.

Idag var jag även på second hand en sväng innan jag hämta W, köpte dock inga kläder
men bla massa pysselgrejer, en stor korg och flera meters typ i 3 olika sorter för inga pengar alls!
Jag rekommenderar verkligen Pingstkyrkans biståndscenter i sandviken. bakom mekonomen,
dom har öppet 11.oo-13.oo på lördagar och 16.oo-18.oo på torsdagar,
gå dit om ni har vägarna förbi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0