Inspiration



När jag kom hem från jobbet strax före 16:3o var jag full utav energi så jag plockade fram några tyger
som jag vela så något snyggt plagg utav, gillar tygerna ovan tillsammans ! :)

Meen, jag blev så fortskämd som fick köttfärslimpa lagad och disken diskad
så nu har jag inte de miinsta energi kvar!!
Borde kanske vara tvärt om men Sååfort jag sätter mig går luften ur mig
därför brukar jag hålla igång utav bara faaen tills jag känner att jag fått allt som jag velat gjort
för jag vet att om jag sätter mig blir ingenting gjort :P

Så, nu får tygerna vänta till nästa gång jag får energi och tid,
imon ska jag nämligen jobba extra på mässen på kvällen och på fredag klockan 15.oo,
direkt efter jobbet åker vi somsagt på personalresa !
Och om uppgifterna jag fick idag stämmer ska vi åka till Quality Spa & Resort Dalecarlia i tällberg,
de verkar ju inte helt fel ändå ;P

På söndag när jag kommer hem ska vi äääntligen flytta in W´s nya säng
och göra om lite i hans rum
.
De tog längre tid än vi trodde med den,
den ska ju målas 3 ggr på varje sida (säkert 10 delar som skulle målas) och varje målning ska torka ett dygn
+ att de skulle spacklas osv.
Vi har inte hållt på med den vaarje dag heller men nu så ser vi ljuset ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Till Tällberg var jag och Kristoffer i februari för att fira våran 4 års dag:) Inte för att vi nu längre är tillsammans men ändå:) Det var iaf super mysigt:) Dock besviken på maten men annars:D Så ni kommer nog få det kanon där borta:D

2011-10-13 @ 19:01:40
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0