Konstiga & bra uppfinningar



Heelkonstiga grejer :P


Haha, gud va grejer det finns till allt som man inte hade en aaaning om att det fanns !! :P
Har suttit och kollat hur länge somhelst på Denhär sidan som allt ovan kommer ifrån,
de finns ju massa skoj & tok.
Jag skulle vilja ha sjungande ägget, ljusen & chokladfondue´n !!!
Marcus skulle behöva "hittade nyckelgrejen" :P haha.

Men lixom, vem vill fiska på skithuset ???
Lr lära sin katt kissa och bajsa på toaletten, hur fasiken går de till ??? :P haha.

De fanns därimot en jäkligt bra grej till katter (tror jag) som ger ifrån sig ett litet larm
när katten sitter och väntar på att bli insläppt, vid dörren lr vid altandörren tex
:)

Haha, man kan ju undra hur uppfinnaren till fiskegrejen tänkte när han kom på den idén,
de finns bra roliga folk :P haha.


Kommentarer
Postat av: Lilli

Den till nycklarna skulle passa mig. Och om den skulle passa så det kunde sitta på mobilen och läppsylen så skulle jag vara såld....

2011-10-13 @ 10:23:51
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0