Panduro







Bla dessa finingar klickade jag hem från panduro häromdagen
(allt finns i "fyndkatalogen" som jag länkade till i förrgår(?!) :)

Små bokstäver i vitt & marinblått, 5 kr st.
Jag ska måla fyrkantiga trälådor vita, sätta hjul på dom och sen limma fast BIL & BOK,
snygg & bra förvaring, de gillar jag, återkommer med resultat ;P

Dom svarta tygväsk/påsarna ska få hänga på krokar bakpå W´s nya säng,
tror jag, om dom passar som jag tänkt :P 30 kr /st

De sista är som ni ser en "kompassmall", en stor, ca 30-40 cm :D
Jag tycker att den är suuuuperfin och vill göra någonting fint utav den NU
men jag måste hejda mig tills jag hittar de rätta stället ;P tror den kostade 10 kr, galet ! ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, trälådor med hjul på som förvaring för barnens leksaker har jag sett i flera bloggar, jättefint blir det! Jag skulle också vilja göra såna till min son men hittar inga bra trälådor. Tipsa gärna om var du köper dina lådor!

2011-10-13 @ 10:04:26
Postat av: hej jag undrar var du hittade kompassmallen?

2011-12-22 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0