Snygging - Ny höstjacka



Var vara tvungen att (försöka) knäppa kort på trollungen i sin nya höstjacka och "nya" höstkängor,
snygg är vad han är ;P

Jackan köpte jag häromdagen på Kappahl, dom har/hade 25 % på alla jackor/ytterplagg.
Jag hade spanat in just denhär ett tag men eftersom W redan hade en höstjacka så har jag inte köpt den
tills jag insåg att det var 110 på höstjackan han hade & det är alldeless för stort än så då slog jag till ;P

Kängorna köpte jag för 2 månader sen kanske, på H&M
men dom har inte kommit till användning föns nu då dom är lite fodrade
och vi har att göra med en vääldigt varm/svettig kille ;P

Mössan är från lager157 :)


Kommentarer
Postat av: Nikita

har mailat peter på interiora igen så hoppas du hör av dem snart.. hör av dej om dem inte hört av sig på tisdag så får jag maila igen =) han brukar svara snabbt på mail.



2011-10-20 @ 22:07:51
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Jessica

köpte en likadan jacka till Nova, sög lite på den röda först, men hon har så mycket rosa kläder och mössor och jag gillar inte alltid den färgkomb. så det fick bli en svart :)

hoppas att Liam kan använda den nästa vinter kanske? :)

2011-10-27 @ 21:57:44
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0