Spela kort - Majas Alfabet



Gookväll :)
I förrgår plockade jag fram ett majas alfabet memory som jag köpte till W för typ 2 år sen
(jag äälskar majas alfabet, så underbara bilder!)
Han tycker jättemkt om att sitta åh "spela",
han lägger ut alla kort uppåt på bordet, ett och ett,
och när han ser en likadan så lägger han dom på varandra :P
Näääästan rätt iaf ;)

Förövrigt har W fortsatt med att vara hemsk :P
Idag har även M fått känna på när lilldjävulshornen kommer fram, hehe :P
Förutom att W varit hemsk så har vi hunnit med att hälsa på Sara och Jocke (jättefiiiint har dom fått de :),
vi har varit till valbo där vi mötte upp pappa och Alicia och åt lunch tillsammans med dom
sen strosade vi på coop :P
Hemma igen kom pappa och Alicia förbi en sväng, även Hanna, Elliot och bebisFabian :)
Elliot är så himla go, han har inte tid med nååååågonting annat
än att försöka hinna leka med så mkt som möjligt utav W´s grejer (mestadels bilarna) när han är här.
Han bryr sig inte alls om vad W (lr i dehär fallet W och Alicia) gör
och han bryr sig knappt om fika som bjuds utan är helt inne i lekandet, så söt ! :P 
(för mig är de väldigt kostigt då W aaaalltid, what so ever, tar sig tid med att fika :P hahaha).


Nämen gud va klockan tickar, nu ska jag äta chips och dip & kolla på tjejfilm (M jobbar natt),
jag blir alltid uppe så sent när han jobbar, kommer va toktrött imon
men de får jag bannemig stå ut med för chips och dip kan jag bara inte missa idag :P


Nattnatti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0