Svar på kommentarer

Postat av: emelie
vad jobbar du med eller vart? :)
2011-10-05 @ 15:27:29


Svar: Jag jobbar som konferensvärdinna på ett konferenscenter som ägs utav sandvik,
så jag är sandvikanställd :)


Postat av: Marri
Men herregud vad dyrt! Vad är det för bil ni haft och vad är det för fel på den????
2011-10-04 @ 21:29:35


Svar: Ja sviiiindyrt !! Vi har en volvo v70 som vi köpte för 89 tusen för över två år sen,
så de känns ju lite komiskt att det kostar mer att laga den än vad hela bilen var värd då,
på så vis förstår man ju varför dom inte vill laga den :P

Den blev som jag skrivit krockad.
Jag är ingen expert på bilar :P men fram blev den aningen tillmosad och huven blev sne
& bak pressades dragkroken in i den hårdaste balken på hela bilen
& de är väl de som kostar så mkt att laga :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0