Trött mamma



Igår var jag så inibomben trött !!
När vi låg och kollade på "bolliboo" i våran säng började marcus killa mig i håret och då var de kört,
jag somnade med kläder åh hela faderullan, före 19.oo !! :P
Marcus gick åh la W åh gjorde kväller härhemma
sen vaknar jag av att han försöker dra av mig kläderna, haha.
Eftersom jag hade cyklat hem tidigare hade jag dubbla byxor, dubbla strumpor m.m,
hade blivit lite varmt att sova med de kan jag tänka mig :P
Så imorse när W kom in o6.3o och berättade att han sovit klart kände jag mig riktigt utvilad,
inte så konstigt juförsig :P hehe.

Idag jobbar jag stängning sen ska jag och W ha fredagsmys.
M ska iväg med grabbligan på 50 cent som ska ha konsert här i stan :)

Jag ska ju på Rihanna på onsdag så jag kände att jag vela spara mig tills dess :)
Det ska bli superskoj, jag & syster har bokat hotell
så vi ska parta loss i stockholm efter konserten
sen blir de heldag med fika och shopping på torsdagen
:D


Nu ska jag hoppa in i duschen & leka lite med W innan det är dags att cykla till jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Sanna w

ja ska oxå på rihanna på onsdag :D

2011-10-28 @ 18:34:02
Postat av: Nikita

Vilken fin bild!

2011-10-29 @ 09:45:39
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0