Garderobsrensningen fortsätter - Till Salu !!

Priserna är gäller oavsett om ni vill ha dom fraktade lr ej
(frakt tillkommer alltså inte, de är medräknat i priset) .


Ljuslila blus med knäppning i ryggen (en knapp saknas),
stl XS (mer som S)  + shorts i "kostymmaterial" (stl 34), 150 kr

Svarta chinos, stl 34 + lila tubtopp, stl S - 150 kr

Oversize t-shirt, stl S + Jeansleggings, stl 170 (som stl 34) - 150 kr

"oversizeblus", stl S + Mockashorts, stl 164 (som stl 34) - 130 kr

Stickad "metallic"oversizetopp, stl XS - 70 kr

vit oversizetröja, stl S (mer som S/M) + svart oversizetröja, stl XS/S (mer som S/M) - 120 kr

Ljusgrå "Hängeselkjol", stl 34 + korall/röd/orange kort fladdrig topp stl S - 110 kr

Ljusgrå blus med knäppning i ryggen (en knapp saknas), stl XS (mer som S) + jeansshorts, stl 164 (32/34)
- 150 kr

2 korta "slappa" t-shirts - 60 kr

Träningstopp, stl XS + Träningsbyxa (RÖHNISCH), stl S 34/36 - 130 kr

Trenchcoat, stl S - 150 kr

Grå mindjekjol med hängslen, stl XS (Passar även S) + Blommig blus, stl 34 - 150 kr

Svart oversizetröja med markerade axlar, stl S + Längre t-shirt med volang - 110 kr

Svart Oversizelinne, stl 40/42, passar även XS, S, M + beige oversize linne stl 34 - 100 kr

Tubtopp, stl S + Tunn, längre kofta, stl XS (passar även S) - 120 kr

Grå/beige lite länge topp, stl XS/S + Ljusrosa, topp/tunika/klänning, stl S - 130 kr

Stickad beige lite längre tröja, Stl S - 80 kr


Om ni vill veta hur plaggen ser ut på så finns dom flesta under "Dagens" skulle jag tro :)
Maila mig på [email protected] vid intresse lr frågor :)


Kommentarer
Postat av: Desslikes.com / High Heels Gives You A Better View.

Meen nu kom jag ju på att jag aldrig hämtade toppen jag skulle köpa juu :O Minnet är bra men kort ;D Massa fint du säljer nu med, dock har jag verkligen knök fullt med grejer här hemma så denna gång får jag stå över ;D

2011-09-19 @ 10:23:21
URL: http://desslikes.com
Postat av: Syster

PAX för den stickade metallictröjan! Älskar den

2011-09-19 @ 16:15:27
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0