JAG DÖÖR, HELT & HÅLLET




Alltså denna tjej är HEEELT FANTASTISK !!!
Jag har nog aldrig blivit så inspirerad som när jag ramlade in på hennes blogg, jag döör !!
Dessa bilder är typ bara från dom 10 första sidorna,
så tack gode guud har jag en hel del till att gå igenom . . .
. . . bilderna, miljön, HON & såklart hennes klädval = magiskt !!


Jag säger bara HEJ sandaler med smala klackar och ingen platå !!!! ;D

(upd, gick bak i hennes blogg och jag kan inte påstå att jag älskade hennes kläval
och stil dom första månaderna hon bloggade it gets better :P )

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-28 @ 23:12:25
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0