Juldagen

Syster & Jocke
Bästa Pappan !

SÅÅ fina !! Micke & Mamma.

Jag, Bonussyster & Syster ♥

Marcus, Jocke & Mee

♥ ♥ ♥ ♥


Linne - Second Hand, "skinnbyxa" från Gina Tricot
(ÄÄÄÄNTLIGEN har jag hittat ett par som sitter som ett smäck,
tack till dig som tipsade om att det fanns där
! :)
Skor - Nelly, Väska - Second Hand.



På Juldagen hade vi bokat bord på Mulligans, Jag, Marcus, Mamma, Micke, Pappa, Syster Frida,
Bonussyster Angelica, Marcus bror Jocke + kompisar till mamma, pappa och Micke :)
Vi åt god mat och drack gott innan jag & M började jäspa rätt tidigt och var hemma före 24.oo :P

Åter igen - Jag älskar min underbara släkt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vi älskar ER <3 <3 <3

2012-01-01 @ 21:57:04
Postat av: sara

jo, precis, de är roligast när allt runt omkring är färdigt.. vi har lite nplaner på att fixa till köket lite, budget renovera :P typ nya handtag, ny bänkskiva, kakel o golv så skulle de bli mkt bätter!



är de sån där mdf panelskivor ni använt? funderat på att sätta sånna i vårat kök :)

2012-01-01 @ 23:29:02
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0