Spruta - Tupperware

Hejsan Hoppsan :)


Jag har för 1,5 timme sen ungefär kommit hem från grannen där jag varit på tupperwareparty,
äger inte en enda grej därifrån och har aldrig varit på tupperwareparty förut.
Nu beställde jag iaf min första "vev rivar pryl", slutsumman blev "bara" 399:- (!), hualigen !
Meeeeen den är ju bra . . . . hoppas jag ;)
Var sugen på en "dra i snöret - lökhackare också" :P hehe, men den fick vänta ;P

Jaahapp, annars då ! Jag slutade 14.oo idag, hämtade W, åkte hem, hämtade M
& åkte sen till sjukhuset där vi tog hepatit A spruta.
W satt där med ett från början sprudlande humör (tro de eller ej ;),
helt ovetandes om vad som komma skall.
Det var inte föns sprutan var halvvägs in i armen på honom
och sköterskan började spruta in vätskan som bamsetårarna kom, skroootis då !!
Men han var såå duktig, lite medpackade vindruvor på de så var allt bra igen
& ännu bättre blev det när han fick en liten gummiödla utav sköterskan sen
som skulle få bli kompis med hans lilla gummigroda, haha :P
Mamma Sofie därimot var inte lika tuff, usch vad jag hatar sprutor !!
"Du var också duktig mamma" tyckte William när jag fått sprutan iaf :P haha.


Efter sprutorna åkte vi åh handlade innan vi åkte hem
& jag började med maten som idag blev stimmlad lövbiff m mycket lök, soya,
grädde (VISPGRÄDDE ;) & en klutt dijonsenap (går lika bra utan),
brukar ha i sambal också men W gillar inte de så värst, ris till de, superenkelt & gott ! :)

Hoppas ni mår bra ?! :)


Väldigt dåliga bilder från igår när vi åkte lite bobb i en backe här i krokarna :)
Huur lyckas man somna på en bobb ?? William lyckas ;P
Apropå somna, här sover han sittandes i kundvagnen idag på ica
tills vi fick RUSKA liv i honom :P haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har en sån lökhackare fast modell äldre som man vrider på locket fram o tillbaka men annars samma grej o den är faktiskt riktigt bra annars gillar jag inte så mkt hos TW :P mest bara dyra plastgrejer som man kan hitta på dollar haha. Men men, Nu för tiden köper jag fryst färdighackad lök så den blir inte så mkt använd! Me. Den funkar iaf o de går snabbt! :)

2012-01-25 @ 22:26:57
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0