God förmiddag

Lr vad man ska kalla de :P
Idag "slog jag mitt sovrekord", vaknade till och kollade på klockan HALV TOLV! ÅNGEST!!
Kan ha att göra med att jag har nå jävulskt ont i halsen inatt, så har vaknat titt som tätt!
Men nu är jag vaken, börjar inte föns fem idag, såå skönt!
Funderar om jag ska ge mig på lussekatterna, knäcken lr daimkakan?!  (baka alltså :P)
Lr om jag bara ska strosa omkring och inte göra nått? ;)

Nu jobbar och jag bara idag och imon sen är jag ledig i 3 veckor,
såå skönt och välbehövligt då jag faktiskt har jobbat 20 dagar i sträck
och börjar känna mig liite trött i kroppen!

(jag igår, aningen ofräsh, men de bjussar jag på) :P
 


Nu ska jag nog ta mig ett långt bad :)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0