Va va de vi sa ?

Dricka med måtta va de va? jooo eller hur. juförsig gjorde jag väl de, men blev en aning berusad på 3 glas vin och två cider, måste ha haft med min tomma mage att göra.
kvällen/natten slutade väl mer eller mindre i kaos. Kände att jag va tvungen att få de sagt, kanske var fel sätt och fel tillfälle, men nu är de som det är.
Tycker att de är sjukt drygt att detta har gått ut över alla, är alla ovänner nu lr? HELT onödigt, för de här handlar bara om två personer, dig och mig. Synd att andra ska råka illa ut av de.

Jajja, idag är de nya tag, tydligen. är ju inte skittaggad precis. Men mat och bowling kan bli roligt, MÅTTE jag dricka med måtta idag!!!
Annars är de väl . . . . fattigt : P men vi överlever, alla går väl igenom en kris i livet ( :



EMMA KOM HEM!!!!!


näe jobbet kallar. Ha det toppen
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0