10 veckor

Idag blir våran lilla knubbis 10 veckor!!
Det är så konstigt, för samtidigt som det känns som han nyss föddes
känns det som att vi alltid har haft honom, det är bra underligt! :)
Han är så jäkla gooo, mitt hjärta!
Inatt sov han hela natten igen, vaknade vid sex, åt,
somnade om och vaknade nio :D
Nu sover han igen :P
 Han var en ängel näsatintill hela dagen igår. Blev lite jobbigt med värmen en sväng,
men annars var han så snäll!
Han ligger mest åh flinar, jollrar eller försöker fånga sina små leksaker
som jag hänger lite överallt, hehe :)

Vi var förresten till BVC i fredags,
han vägde 5780g (om jag minns rätt) och var 60 cm lång,
jösses så han växer, stor pojke nu ;D




Igår blev det långfika med Emma och Anna på marangoni
sen åkte vi hem hit till kurras för äänumer kaffe och äänumer tjatter :)
Vid 21.oo-21.3o skulle dom börja sin vandring hemåt,
kände att jag var lite sugen på en promenad jag med (tro det lr ej)
så jag följde med, hela vägen,
mötte jag upp Marcus som slutade jobbet och så hem igen!
Det blev 8-9 kilometer, jag var liite trött efter de,
min otränade rygg höll på att gå sönder!
En annan rör sig ju inte ur fläcken annars, skönt var det iaf :)

sötfröknar



Näe, nu ska jag kyssa ihjäl snyggot som ligger åh jollrar i vaggan
sen ska jag göra mig iordning :)

Ha en toppendag i sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0