Mys

( Lär skrubba bort dedär svarta, de stöööör mig :P )


Vi sitter i vårat nerflyttade vardagsrum och myser vid en sprakande brasa framför tv:n :)
Äääääntligen har vi "flyttat ner hit", de tog bara två år :P haha.
Är myyycket kvar att göra här nere men nu är vi iaf på god väg
och nu kan vi sitta samlade här allihopa och kolla på Kalle på julafton :D

Jag har syndat idag! De är ditt fel Erica!!!!! :P
Åt en saffransbulle & en tomtenougat, åh jösses vad gott det var!
Men de är ju fredag, då kan man få synda lite :P


William är inte rolig att ha åh göra med kvällar och nätter nu,
om han ska vara såhär varje gång han får en tand kommer jag bli galen :P
I 2 timmar höll vi på för att få honom att somna idag,
han är såååå trött men snorar åh bökar.
De gör ju säkert jätteont på honom också ;(


Kommentarer
Postat av: Erica

Men gott va de :)

Men lillkillen då.

2009-12-04 @ 22:54:35
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Mamma till E

Hej...

Stackars liten... Min lilla tös va lika, nu håller hon på o får de större tänderna. Det är (för henne)lite bättre.

Men ååå va mysigt ni har det. :D Nästan så jag blir avundsjuk. ;)

Ha en bra helg, hoppas ni får sova lite iaf.

2009-12-05 @ 08:45:23
Postat av: Sofie

Vi får hoppas på att det blir bättre för honom när han får dom också, dehär är INTE roligt!

Åh tack :D Det blev faktiskt jättemysigt, tillslut :P

Tack desamma! :)

2009-12-05 @ 10:57:38
Postat av: Malin

Åhh Åhh!! vi måste ha lite glögg och mys därnere innan jul?!?! :D

2009-12-05 @ 17:41:49
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0