Trött kille

William sover och sover, inte så konstigt när man inte sover på nätterna kanske! :P
Väntar ju på att han ska vakna så vi kan äta lite lunch och sedan åka ut på jakt
efter en förvaringmöbel för dvd/förstärkare m.m.
Jag har en bild i mitt huvud om hur jag vill att den ska se ut (som vanligt)
så kommer förmodligen inte hitta något som lever upp till mina förväntningar,
men kan ju hoppas :)

Runt två kommer Erica och Nelly på besök, guu så trevligt :)
Ska tvinga henne att äta av mina "bakverk" :P
Eftersom inte jag får äta, kanske hon kan äta lite åt mig :P haha.
(det blev ingen 5-minuterkola igår, kanske ger mig på de idag istället :)




Glömde ju skriva mat/dryckintag igår för i förrgår :P (väääldigt intressant :P )
Och nu kommer jag inte äns ihåg vad jag åt, ris med tacofärs och grönsaker vet jag iaf.

Får se om jag kommer ihåg gårdagens på iaf:
2 ägg
1 lingongrova med ost
2 glas juice
1 kaffe
2 portioner Wook
(kyckling, thaigrönsaker, äggnudlar, soya & lite turkisk yoghurt till)
Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0