Valbo

Hallihallå!
Idag började vi dagen med ett besök på banken.
Vi hade bundit ett av lånen och nu hade de gått ut så nu var vi ner och pratade lite om det
och så skulle vi öppna ett sparkonto åt William som det förs över en slant varje månad
MEN vi kunde inte hans fyra sista siffror, Hemska föräldrar :P
Vi får ringa in och fixa det imon
så att pojken har lite körkortspengar lr dyl när han blir lite större :D

Några timmar senare åkte jag till valbo för att strosa lite
köpte 3 väldigt vanliga tröjor, de behövdes,
står och morrar varje dag när jag ska välja kläder :P



Kolla förresten domhär supersöta socktofflorna jag köpte förra veckan, lööv them! :D



Nu på kvällskvisten har jag haft besök av Emma, Marie och Maries lillasyster,
det har tjattrats och druckits kaffe, MKT trevligt! :D
Men förstår ni hur jobbigt de är att tacka nej åt kakor, bullar, läsk, choklad?
Jag har haft många chanser att möla i mig idag MEN jag har stått imot,
tredje dagen nu!! :)


Gårdagens mat och dryckintag:
2 ägg
1 lingongrova med ost
1 glas juice
½ kebab med bröd (
mer sallad än kebab måste jag tillägga :P haha )
1 kopp kaffe
1 kopp te
1 mandarin
vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0