Fortfarande mätt... och belåten

Såååå god maten blev, det godaste på länge! Jag åt och åt!
Köttet blir så gott och mört när man gör klart de i ugnen sådär :)



Nu har vi bäddat ner oss i sängen och Marcus har redan vänt sig om och kommer förmodligen att somna snart :) Själv kan jag inte sluta kolla på inredningsbloggar och nätbutiker! Jag får så mkt inspiration och då är det omöjligt att sluta tänka. Det är såå mkt jag vill jag göra nu och jag har såå mkt idéer! Men, Marcus har inte riiiiiktigt samma idéer som mig alla gånger, de är då det blir jobbigt, man/jag viiiiill ju så gärna när man väl får en massa idéer som man tror till 100% på!! Då får man snällt tänka om, för göras om måste det, iaf om jag ska trivas (och det vill man ju gärna) ;P

Usch vad vi har det kallt idag, det var -18 i morse när jag gick till jobbet, burr!
Trots att jag var hyffsat påpylsad höll jag på att frysa a*slet av mig!

Påpylsad Sofie med en ruggigt skum min :P



Jag ska väl försöka sova jag med
och hoppas på att det blir att åka till valbo och handla golv imon?! :D

Sov gott!
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0