Frisyr?

God förmiddag :)
Tog ännu en låång sovmorgon idag,
klev upp närmare tolv då Gordon i vanlig ordning stod och låtsasskällde :P 
men ändå var jag toktrött! Sover så dåligt när Marcus jobbar natt,
men nu har han som tur är gjort sist nattskiftet :D

Va ut en svängom i skogen med G
sen gjorde jag frukost som jag mumsade i mig här i soffan till tv:n :)



Nu har jag suttit och kollat igenom en massa kort
för att försöka komma på vad jag vill göra med mitt hår,
jag har iiiiingen aning!!

Långt? (löshår)


kort? halvkort?

Ljust? lr chokladbrun? Som jag har nu? Mörkbrun?
( 2-3 år gamla kort :P )

Lugg?
                             
Jaaa? Nått måste jag göra innan jag blir toookig!!
Frågan är bara vad?

Iaf! Idag är det fredag :) Marcus ska iväg ikväll,
han ska på bandy med jobbarkompisarna
sen skulle dom på Mulligans och dricka bäärsa :)
Så får mig kanske de blir en tripp till Faster Bella, lr så skulle hon ev komma hit,
ingenting bestämt ännu. Jag vill INTE sitta själv hur de är blir,
de är jag trött på nu! :P

Apropå öl!
Jag har inte en ändå gång på domhär snart 6 månaderna saknat
att gå ut och/lr dricka!
Kanske inte är så konstigt för dom flesta :P
Men med tanke på hur mkt jag va ut på slutet så blir jag lite chockad över mig själv.
Jag får ångest bara jag tänker på att dricka,
för de ändå jag tänker på då är mina ångestfyllda bakisdagar, uschochtvi!!
Nä, jag njuter av hemmamyskvällar och att bara vara,
förbereder mig för det nya livet, hehe :P


Nu ska jag gå och glo i frysen,
försöka liska ut nått att äta så att jag kan förbereda maten
innan Marcus vaknar :)

Ha en toppenfredag!!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Anne

Lugg - kanon snyggt på dig :)

2009-01-09 @ 18:49:27
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Kika förbi min fotoblogg/alldayblogg och lämna gärna ett litet spår efter dig.

2009-01-10 @ 16:14:07
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: frida

lugg syrran! och halvlångt [:

2009-01-10 @ 17:40:38
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0