Paris Hilton´s my new bff

Jag är sån realitysåpa nörd!!
Hade skittråkigt igår då jag låg här på soffan I MIN ENSAMHET!
Kikade runt på bloggar och var in på en där en tjej skrev om
att hon varit in på MTV´s hemsida och därifrån kollat på alla avsnitt
 av Paris Hiltons my new bff.



Jaa, men kan kollar väl på ett avsnitt då tänkte jag 23.3o,
Strax före o4.oo låg jag där inne på 6:e avsnitten och blödande ögon!!
Kunde iinte slita mig! Men då kände jag att jag va tvungen,
skulle upp senast 1o.3o idag.
Somnade runt o4.3o efter att ha legat och filosoferat.
o6.oo kom Marcus hem efter ett 12 timmars skift,
jag vaknade och lunkade in i sovrummet då det återigen blev till filosofera 
för lillprinsen levde rövare inne i magen :)

Idag tog jag halv tolv bussen till Faster Bella,
vi har åkt runt och kollat på barnvagnar och tagit hem en massa kataloger,
de är en juungel av barnvagnar, jag blir snurrig!!
Sen for vi runt på inredningsbutiker och loppis, jag hittade INGENTING!!
Lr jo, en "sockerburk" lr vad man ska kalla det och ljus, suck!
Men det var en toppendag, tack för de Bella :)

Jag och Bella, Maj 08



Nu ligger jag här i soffan igen, eeensam, igen!
Vad ska jag titta på idag då tro, The Hills kanske?! :)
Hursomhelst så har jag min hårige G här som håller mig sällskap så nu ska vi mysa :)

Kände mig så välldans ugly nu såhär på kvällskvisten så jag kapade huvet idag :P
 
Hittade ett såå sött kort på gordon när han va ca 15 veckor,
Marcus har lindat in stackarn i bandage haha,
goooosnöre!!!!

Nopp, sleep tight bitches ;)
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0