Go´kväll

Återigen - kass uppdatering!
Det är så mkt som händer åh sker och ska göras nu,
blir nästintill trött av att vara vaken känns det nästan som, haha.

Kom hem från jobbet för va 40 min sen och nu har jag tvättat av sminket,
hoppat ner i pyjamasbyxorna och satt på tevatten i
väntan på att Marcus ska komma hem så vi kan fika lite :)
Förövrigt har jag fikat med Linda mellan jobben idag, blev mjukglass i solen
sen gick vi in och satte oss för tjatter, vaniljmunk och kaffe, Muumms :D


Inget nytt lr intressant har jag att skriva heller, tänkte mest visa ett livstecken :P
För se om jag ev upd lite imon, börjar ju inte föns fem :)

Bulankulan
 



Nu kommer Marcus så nu ska vi fika :)
Hoppas ni haft en bra onsdag i solen :)
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Marie

Tooodiiilooou ! :) Fan, e du ledig så länge kanske jag och henkan kan komma förbi på en kaffe ? :) PUSS

2009-03-19 @ 12:06:11
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0