Härliga fredag

Sitter och jäser i soffan för tillfället, helt slut!
Kom hem vid 3 och satte igång fredagsstädandet,
höll på till fem då jag tog mig en promenix till ica för att möta upp Marcus
och handla hem lite till kvällen,
gick hem och fortsatte med att dammsuga och skura lite
innan jag började med fredagsmaten som bestod av kycklingfajitas,
supergott men lite väl starkt! Lillen började hicka i magen efteråt :P

Nu har jag precis poppat lite popcorn, gottgott.
Jag ääälskar fredagar! ;D


Prova på nått nytt program idag, försöker fortfarande att förstå mig på de :)
Här är iaf jag idag, lite småäcklig efter dagens skurande :P





Nu ska jag återgå till tvtittandet, de är Hjälp! nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0