sista jobbdagen

Nu sitter jag och knölar i mig lite fil med crunch
innan det är dags att pallra sig till bussen och göra ett sisa skift! :)
Jag har känt dom sista dagarna att benen och ryggen inte orkar så mkt mer
så det ska bli såå skönt :)

Sen kommer jag dyka in på en åh annan fika på jobbet ändå,
då dom firar allas födelsedag med fika (och blommor och vin)
och vi är ca 25 pers som jobbar, såå, de blir lite fika :D


Idag tänkte jag faktiskt inviga skinjackan för i år! :)
Är så grymt trött på den stora Röööda dunjackan nu,
de är den ända jag kan stänga och också därför som jag mer eller mindre har bott i den!


Dags att klä sig.
Ha en bra dag nu! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma o Micke

Här kommer en mobilpuss från oss som ligger på strandbaren o tittar på stjärnorna:)love u

2009-03-20 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0