snö snö och åter snöö

Min första dag på "mammaledigheten" och jag håller på att dö för att jag är så rastlös!!
Marcus tänker skicka tillbaka mig till jobbet säger han
för jag bara klagar, gnäller och tossar omkring :P
Om det hade varit fint väder hade jag inte klagat för fem öre, de kan jag lova
men nu har det snöat sen igår och det roar mig ICKE!!
Jag VILL ha vår, NU!

Nu sitter jag i soffan, har ritat lite i brist på annat, har jag tråkigt!!


Marcus och Gordon ligger och sover!!
Jag har inte riiiiktigt förstått vitsen med att sova mitt på dagen, bara sådär?!
Gordon, OK, han är en hund!
Själv blir jag såsig och sur hela dagen om jag lägger mig och sover på dan,
men Marcus tycks älska de, så han får väl sova då ;P

Näe, nu ska jag ruska liv i G, ta en promenix med honom i snöyran
sen ska jag sätta igång med köttfärsbiffarna som blir dagens mat, MUMS :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vet en till som ÄLSKAR att sova på dagen... :)

2009-03-23 @ 17:02:39
Postat av: Sandra

Har ni betsämt namn till lill killen ? Inte alls långt kvar nu.. :)

2009-03-23 @ 20:25:13
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0