Bortdomnad

För två veckor sen ungefär vaknade jag en natt
av att jag var helt bortdomnad i händerna,
som när man har legat på armen en hel natt
och så har det varit varje natt sedan dess.
Det sticker i händerna och känns som att dom är trippelt så stora som dom är.
Såå, jag vaknar ca 2 ggr varje natt av detta
och när jag vaknar får jag ligga och skaka "liv i händerna".
Frågade barnmorskan förra veckan när jag var där varför de blev så
och hon sa att det kan vara nå blodkärl som täpps till.
I början kändes det bara på nätterna men nu känner jag av det även på dagarna,
gör ont att stödja på handlederna och det småsticker i fingrarna hela tiden!
Hoppas verkligen att detta går över!!


Som ni kan se på nedräkningsgrejen på sidan här
är det FYRA dagar kvar nu till våran BF!!
Det är ju heelgalet!! :D
Jag håller alla fingrar och tår på jag har på att jag Inte ska gå en massa över tiden,
vill ha ut honom, Nu! :P

Packade BB-väskan igår också, Marcus ska få slänga i något ombyte
sen är vi ready to go (de är vi förresten ändå) ;D



Gårdagens second hand kap
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis så hade jag det med mina händer med på slutet. Ibland försvann känseln helt. Min barnmorska sa att man skulle vara uppmärksam på det att om det satt i för långa stundder utan att släppa så skulle man få det uppkollat. Nu är det inte långt kvar, ni måste längta som den ! :) Kommit fram till ngt namn än? :)

2009-05-05 @ 13:05:25
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: lindis

nu är det verkligen inte långt kvar :)

ville bara säga att jag hoppas allt kommer gå bra o lycka till såklart :)

kramis !

2009-05-05 @ 17:18:35
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0