Goo´morron (v.41, BF+6)

Ligger kvar i sängen och slöar,
har precis knaprat i mig en rejäl hårdbrödmacka med ost,
så nu är de sådär mysigt med smulor i hela sängen, morr :P

Har ringt och bokat tid för ultraljud nu på morgonkvisten också,
man ska gå på en 41+3 kontroll hette de tydligen, om man går över tiden då.
Man kollar väl så att allt ser OK ut med bebis och kollar mängden fostervatten :)
Nu hoppas jag för guds skull att jag kommer få innan dess,
 jag kommer spricka om jag går över mkt till med denhär stenhårda kulan :P

2 bilder från ultraljudet som vi gjorde 19+1 :D
   

Hittade även en magbild från den dagen
Soom han har växt därinne ;P
 
19+1                           40+3

Hur konstigt det än låter så känns det som att jag
blir jag mer och mer Oförberedd och nervös för varje dag som jag/vi går över tiden,
det känns lixom mer och mer overkligt, typ som att han aldrig kommer komma ut!
Det är svårt att förklara, men de är väldigt frustrerande!!
Dom som har gått över tiden förstår nog preecis vad jag menar?! :)


Nu ska jag ligga och slöa en liiiiten stund till ;P


Kommentarer
Postat av: Pernilla Gulaker

Heeeeej gumman. Äntligen hittar jag in till din blogg. vill bara önska dig/er ett varmt LYCKA TILL.

Allt kommer att gå bra.

Kram Pernilla

2009-05-15 @ 12:38:48
URL: http://www.trazta.com
Postat av: blondstar

hehe, jag håller tummarna att du får före 41+3 och före oss :) de ska väl vara i turordning :)

2009-05-15 @ 12:55:24
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag kände precis som dig när jag gick över, trodde aldrig att han skulle komma ut. Men sen kom han efter hela 16 dagars övertid =)

2009-05-15 @ 22:52:18
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0