Ikea

Åkte med mamma till Ikea då jag inte fick tag på Emma och mamma gärna vela dit.
När vi precis är påväg ringer Emma som sedan mötte upp oss där :)
Vi kikade lite och fikade innan vi begav oss på "loppis",
de var då inte mkt att hurra för, jag hade hoppats på att få fynda någon möbel
som jag kunde få ge mig på att måla lr så,
"silver"brickor? Ramar? Nånting! Näe! Men jag hittade en finfin väska,
mer än så blev det inte.

köpte även lite tyg på Ikea



Efter loppisen åkte jag och Emma för att köpa varin sallad och lite chips
till filmen som vi väntat på att få se :)
Visste ni att det kommit en bearnaise dip?
Helskumt, Men vi var ju bara tvugna att prova
och de är iiinget jag rekommenderar, iaf inte till chips!! Jösses!!
Mina smaklökar är för tillfället inte dom bästa, men nääe, de stämde lixom inte! :P




Nu har Emma åkt hem och jag sitter här i väntan på att Marcus ska komma hem,
vilket han gör om ca 1 timme, suck,
det är ju såå tråkigt att vara ensam!!
Sitter och känner efter om jag kanske känner nått,
nå tecken på att lillen kaanske vill komma ut, men icke!
Jag kanske känner efter för mkt!? MEN, är ju ganska så svårt att låta bli lixom!!

dagens halvskabb ;P

Kommentarer
Postat av: J o Kotten!

Vad skoj, vi kanske får våra små samtidigt, vem vet? :)

Har du lagt märke till att 'gravidmätaren' verkar få lite fnatt när man går över tiden, har sett det i andra bloggar. Den räknar liksom tillbaka, hade varit lite smartare om de lagt till ett plus- eller minustecken som markerade att man redan passerat bf.



Nu hoppas vi att våra små kommer snart! :)



Sov så gott inatt!



KRAM

2009-05-11 @ 23:12:07
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0