Ingen bebis

Idag är det ju faktiskt meningen att den lille ska komma ut, men icke,
han verkar trivas därinne i den mkt trånga magen, ihopkrupen :P
Jag känner mig inte pigg alls då förkylningen bara blivit värre
och jag tror bestämt att jag har lite feber då jag har ont i hela kroppen,
så kanske inte är rätt tillfälle för honom att komma ut nu, idag.
MEN han fåår ändå mer än gärna komma ut, idag! :P


Jag och Marcus var iväg till Owe Jansson (passa på när pappa är här med bilen :P )
Hittade krukor, plastblommor och tyg.
Jag kan inte ha riktigt blommor, knappt växter, tar bara död på dom
så nu fick det bli plast ;)

Jag är helt slut i kroppen, så nu efter mitt låånga bad,
ska jag kura ner mig i soffan och inte göra NÅTT! :)


Upd senare, om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: sofia

I örta :)

Sök på blocket.se, spraya dig brun.

Där har du hans nr, och mer info :)

2009-05-09 @ 19:09:10
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: frida

kom uuut nu bebis! (:

2009-05-10 @ 01:29:13
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0