Inget händer

Jag tror allt har hållt mig vaken inatt, allt utom värkar, suck!!
Happ idag har jag alltså gått BF+1 = 40+0.
Dagarna bara kryper förbi tycker ja,
man går lixom bara åh letar tecken som kan tyda på att det är igång, men nothing!!

Idag tänker jag bestämt planera in en fika med the ladies
då jag vill höra allt om festligheterna igår! :D
Emma? Marie? Är ni vakna? ;)
En annan låg och ojjade sig för ryggont, snörvel, nysningar och papperstussar i näsan, kulkul! :P
MEN jag klagar inte, jag bara nämner :P
Ingen idé att klaga över något innan förlossningen
då Deen kommer att vara smärtsam, oooh så smärtsam!!
 Allt man skulle vilja klaga om innan
är förmodligen en baggis jämfört med förlossningen, SÅ iinge klag :P hehe


Upd med bilder senare :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag e vaken, men tror ja e lite full än så jag ska ta en dusch så kanske de blir bättre ! :) Jag vill absolut fika ! :D

2009-05-10 @ 11:28:48
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: faster

ÅÅHH har de inte börjat än??? här väntas de oxå på att den lilla skulle vilja komma ut å säga hej nån gång!!! kram å lycka till för 4:de gången..

2009-05-10 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0