Second hand och fika

Idag åkte jag och Linda ner på stan vid 11.oo-tiden,
hittade en glasburk, en väska och ett skärp på second hand
70 kr sammanlagt, ibland kan man fynda (kan visa sen) :P

Sen åkte vi och köpte fika för att åka hem hit och fika lite :)
Jonathan, Lindas lillpojk sprang och pussades hejvilt med Gordon
och vi drack kaffe, åt vaniljbullar och tjattrade på.


Nu håller Marcus på att gillra grävlings"fällor" :P haha.
Och jag gör absolut ingenting, försöker klura ut något att äta,
så att vi får i oss lite mat för dagen :)
Marcus är sugen på köttbullar låter de som,
så får nog bli köttbullar och hemmagjord mos :)

Dagen kalufs.
Märks att jag gillar min nyinköpta kofta va? :P

KOM UT NU BEBIS!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du blev tok fin i håret :)

Och tröjan är fin fin den hihi :)

2009-05-04 @ 16:46:58
Postat av: Sofie

Taack vännen! :)

Hoppas att lördagskvällen slutade väl?! :P

2009-05-04 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0