. . . .

Jaaaha, idag är det full fart igen :)
Skulle egentligen till Hanna först men de blir sånt åka hit åh dit
så tar det en annan dag.
Istället åker vi och hälsar på mamma vid elva tiden
sen styr vi kosan mot hofors för först ett besök & lite tjatter hos Erica
sen vidare till Marcus föräldrar :)

För övrigt har jag zero inspiration vad gäller bloggandet just nu!
Får se hur länge de håller i sig, inte allt för länge, förhoppningsvis! :)

Plutten ligger här bredvid mig i soffan och sover,
man blir trött av att äta banangröt ;P



Sitter och slöar lite i soffan nu, ska snart ta tag i mig själv
och sen förbereda lite lunch som jag ska ta med till mams :)
Passa på medans lilltrollet sover :)


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kollat igenom din hem/inredningskategori och ni verkar bo super mysigt!

Bor nu i hus eller lägenhet?

2009-10-21 @ 10:09:14
Postat av: Sofie

Åh, tack så mkt :D

Vi bor i hus sen 1,5 år tillbaka :)

2009-10-21 @ 10:38:46
Postat av: Anonym

Varsegod! :)

Du har verkligen en fin inredningsstil!

Jobbar du med inredning eller liknande?

Du skulle verkligen passa som det!

Skulle lätt anlita dig hem till mig ;) hehe...

2009-10-21 @ 12:06:43
Postat av: Sofie

men åh, tack åh tack igen!! :D

Nä, jag jobbar som servitris men jag älskar ju inredning så önskar att jag någon gång kommer få jobba med de :)

Så vi får välla se, någon gång kanske! :)

2009-10-21 @ 12:21:28
Postat av: Rövarmamman

Mys bild!!:)

2009-10-21 @ 21:41:30
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0