Lite bilder

Kobbemys :)



Påväg på cykeltur till Ica för en stund sen :)




Bilderna blir jättesmå av någon kostig anledning.
Jag har nog beställt mig världens mest gammelmodiga telefon, jag fick inte äns en sladd som man kan koppla till datorn med så jag fick skicka till Marcus och sen föra över från hans telefon och då blev de sådär ?
Nääää, dedär måste lösas! :P

Ikväll blir de förövrigt till att gå upp ytterligare lite i vikt då de ska mölas chips och dip :P
Hualigen, de blir till att cykla till jobbet imon, om jag orkar, de återstår att se :P


Kommentarer
Postat av: En anonym läsare bara.

När jag läser din blogg så får jag verkligen intrycket av att du är en bra ung mamma! Ibland blir jag faktiskt "avskräckt" när unga människor skaffar barn, men så när jag har följt din blogg så lyckas du få fram den bra sidan av det hela! Ni verkar ha ordning på allt och erat hem ser superfint ut! Det är ju så det ska vara. Jag minns en gång för länge sen när du hade skrivit ett inlägg om något som hänt och så skrev du "jag måste vara en dålig mamma" eller något liknande, har jag för mig. Minns att jag tänkte att det var starkt gjort av dig att skriva ut de - och att det inte alls var dåligt av dig. Nu blev det massa babbel här, ville mest bara säga att jag tror du gör ett grymt bra jobb!

2010-08-16 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0