Piiiiiiinsamt värre

Idag efter jobbet packade vi in oss i bilen för att storhandla på City Cross för första gången.
Jag förde över lite pengar från sparkontot som vi sen tänkt föra över tillbaka när lönen kommer,
skönt att slippa alla köer åhså när alla ska storhandla.
Vi slänger i allt möjligt och har överfull vagn, kommer på i kön att hoppas att pengarna räcker,
vi bruuuukar ju inte handla över 2000 när vi storhandlar så de borde räcka!!

När jag har några enstaka varor kvar i vagnen närmar sig ?? 2100, jag hade fört över så att jag hade 2100!!!
Berättar lite fint att jag inte hade mer än 2100 på kontot medans jag håller på att sjunka genom marken
och vill dööö.
Vi får plocka undan dom varorna, ska betala resten - köp medges EEJ!!
Men va faaaaaaan ???
Happ, plockar bort en grej, kön växer, jag säger säkert 100 ggr att de skaaa ju funka jag förde ju över pengar
och kollade innan jag åkte hemifrån (snääälla kan de funka nu!!).
GODKÄNT!! TACK GUUUUUD!!

Jag och Marcus springer ut från City Gross, packar in i bilen och draaar :P

Guuuuuuuuud, varför är såntdär så himla pinsamt, de kan ju faktiskt hända vem som helst ?????!
Har juförsig aldrig hänt förut men man har ju fasat för den dagen de kommer hända
och nu gjorde de de, jösses, haha!! ;P

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha jaa sånt är skit pinsamt..man vill verkligen dööö o man känner hur rödare o rödare man blir i ansiktet...usch usch usch!!

2010-08-20 @ 20:11:01
Postat av: Jonna

jag förstår dig jag varit med om det med.Man ska inte handla så mycket just på citygrossdet blir dyrt tycker jag alla fall.Gillar deras bröd.

2010-08-20 @ 21:45:04
Postat av: ulle-bulle

Har hänt mig ett par ggr, alltid lika pinsamt!!! Jag handlar inte på city-gross längre, upplever att de är dyrare än andra stormarknader!

2010-08-22 @ 23:51:00
Postat av: Anonym

2010-08-22 @ 23:51:49
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, jag tror atta lla tycker det är lika pinsamt :_(

2010-08-24 @ 09:54:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0