Svar på kommentarer

Postat av:
Vad jobbar du som?:)
2010-08-09 @ 21:27:51

Postat av: Caroline
Åh, vad fina! =) Vilken Dollar Store har du köpt dom på?
2010-08-10 @ 21:46:20

Postat av: Tina
Vad är det för golv och vad har ni köpt det?
2010-08-10 @ 09:27:24


Svar:
Har glömt att svara på några frågor så tänkte göra de nu innan de är dags att sussa, börjar o7.oo imon så klockan står på o5.3o :)

Anonym: Jag har börjat jobba på ett konferenscenter som konferensvärdinna nu igår :D

Caroline: Visst är dom!! :D Jag har köpt dom på Dollar Store i Sandviken :)

Tina: Jag vet faktiskt inte va de är förutom att de är ett massivt trägolv, de låg redan här när vi flyttade in.
Vi (läs Marcus :P ) har slipat de och såpat det med vitpigmenterad såpa
och de har därefter fått den (enligt mig) fina färgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0