Beställning på ingång

Har suttit och kikat igenom H&M´s webshop och tillslut pusslat ihop en liten beställning :D
Blev en enkel klänning, ett par skor och ett par treggings (vilket fult namn förresten: treggings . . ?)
Hade ju velat haft SÅÅÅÅ mkt mer, meen man får hejda sig lite :P
Marcus fick domdär två t-shirtarna jag la upp förut och William fick en keps,
som han förmodligen kommer tvärvägra att ha på sig men jag var tvuuungen att köpa den :P

Grejerna kommer inte föns i mitten på mars men de gör inget,
de är inga grejer som jag behöver/kan använda Nu & inte Marcus heller :)


TIPS!
Till er som är sugna på att beställa så funkar domhär koderna (iaf för mig),
de är 50 kr rabatt på båda, är de inte toppen så säg ;P
1304 & 1825



Sov gott nu :)


Kommentarer
Postat av: - Desirée Serung, high heels gives you a better view.

ämen vad tusan jag som ville ha ett par solglasögon därifrån men vill inte lägga en hel beställning för bara de :P

2010-02-12 @ 00:25:52
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0