Dagen som gått

Lite bilder från dagen

 
 


Marcus började mer lr mindre sin dag med att skotta näästa hela taket, gud så han slet karl min! :P
Inne i värmen igen hade jag gjort mat som idag blev köttgryta med rödvin,
har aldrig gjort de förr men de blev en suupergod smak och den var superenkel,
nästan så jag måste få skriva ut mitt recept på den också :P
Så jag inte glömmer hur jag gjorde om inte annat :P
Nästan precis när Marcus åkt till jobbet kom Emma på besök,
vi drack kaffe och åt morot och kardemumma muffins som jag hade i frysen, 
rörde ihop lite klet till dom bara, mmmm :P
Efter fyra kom Marcus föräldrar på besök,
dom hade med sig bullar och massa kläder som Marcus haft när han var liten.
Bland alla söta kläder fanns 2 stickade tröjor som kommer att användas väl utav William,
superfina :D
(På bilden har William en mössa som Marcus hade när han var liten :P hehe)


Kommentarer
Postat av: emma

Kan ju inte bara vara jag som direkt minns kult filmen E.T när man ser kortet på mig där ...



den långa smala halsen, det abnormt stora huvudet .. sen mössan som representerar det avlånga bakhuvudet



hahaaa



am i right or am i right ?! ;)

2010-02-26 @ 23:00:50
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0