JIHO

William har, för första gången (tror jag) sovit från 19.oo till o7.3o och inte äns vaknat för välling!!!
Jag var så pass utvilad så jag istället kände mig trött när jag vaknade av honom :P hehe.
Han brukar annars vakna vid o5.oo-o6.oo och vilja ha välling för att sen somna om.

Jaja, idag kommer Desirée och kanske Sara hit, ska hjälpa Desirée med håret
och hon ska ev knäppa nå kort på mig och W då hon ska göra om min blogg, iiiih :D
Är ju inte skitbekväm när någon ska knäppa kort på mig så vi får se hur de blir med den saken :P


Nu ska jag byta blöja sen försöka roa William så jag får duscha lite :P


Hej sålänge :)


Kommentarer
Postat av: - Desirée Serung, high heels gives you a better view.

men nudu , "ev" klart som sjutton - här ska det knäppas massa fina kort ;D Nej men gud det gör inget, får tänka så att jag kanske sparar lite pengar på det istället :P

2010-02-12 @ 09:24:27
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0