Ny vecka

Jaa, så var de en ny vecka, de säger väl bara swish så är veckan slut igen! :P

Imon mina vänner ska jag jobba, första gången på nästan ett år,
känns ju jättekonstigt :P
Ska inte jobba på Mitt jobb heller utan ska jobba på andra sidan på vårat nya konferenscenter
då det var fullbokat där så som behövde nåra extrahänder och sjäälvklart tackade jag ja,
dom behöver ju aaldrig extra annars,
så bäst att passa på så man får lite försmak på arbetslivet igen
innan jag går tillbaka åh jobbar helt i augusti ;)

För övrigt så har jag och W precis ätit lite frukost
och jag tänkte nog klä på oss nu snart och ta en promenix till Ö&B & Ica för lite handling

  '


Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till!

2010-02-08 @ 20:15:17
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0